Pr | A | T | K | Pn | Š | S |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Dirbame su daug dujų įrangų, todėl galime nustatyti tikrąjį automobilio įrangos gedimą. Tai sutaupo laiko ir pinigų. Nustatyti gedimui reikia įgūdžių, o mūsų meistrai tikrai jų turi.
Dažniausias gedimo požymis yra CHECK ENGINE lemputė užsidegusi skydelyje. Ši lemputė informuoja vairuotoją apie galimą gedimą arba mišinio nukrypimą, kuris dažniausiai pasireiškia dėl blogo dujų įrangos darbo. Kas sugedo ar kuris jutiklis neveikia galima pasakyti tik atlikus diagnostiką. Variklio valdymo blokas klaidas registruoja kaip kodus, todėl konkretus kodas pasako kuris jutiklis neveikia ar kokia yra užregistruota problema. Atlikus diagnostiką dažniausiai pastebime šiuos kodus susijusius su blogu dujų įrangos darbu: P0171, P0172, P0300. Šie klaidų kodai nurodo su degalų mišiniu ir uždegimo sistema susijusius gedimus. Kartais CHECK ENGINE lemputė užsidega dėl blogo katalazitariaus darbo arba po jo išpjovimo. Užsidegus CHECK ENGINE lemputei ar varikliui pradėjus dirbti netvarkingai svarbu laiku atlikti dujų įrangos diagnostiką ir sutvarkyti iškilusią problemą.